piątek, 24 kwietnia 2015

Światowy Dzień Książki...

Witajcie kochani,

Wczoraj był Światowy Dzień Książki, i ja przychodzę do Was z 40 tytułami książek, które mam do przeczytania w tym roku. Totalnie mnie pochłonęła ta lista i na szczęście już wykreśliłam kilka pozycji. Zapraszam do zapoznania się z nią, i może Wam coś przypadnie do gustu. 
Spodziewajcie się także, recenzji książek.



Zapraszam:

  1. "Sekret" Rhonda Byrne
  2. "Jackie czy Marilyn, ponadczasowe lekcje stylu" Keogh Pamela
  3. "Mężczyźni są z Marsa, Kobiety z Wenus" John Gray
  4. " Marilyn- ostatnie seanse" Michel Schreder
  5. "Steve Jobs" Walter Isacson
  6. " Prada, obyczajowy fenomen" Gian Lugi Bradini
  7. " #Szefowa" Saphia Amoruso
  8. "Jestem nudziarą" Monika Szwaja
  9. " Zrodzone ze śmierci" Nora Roberts
  10. " Sorry" Zoran Drvenkar
  11. " Spalony tost" Teri Hatcher
  12. " Sekret uwodzenia" Julie Anne Long
  13. " Gorsząca obietnica" Nicole Byrd
  14. "Księżniczka" Gaelen Foley
  15. "Piękne istoty" Garcia Kami
  16. "Stukostrachy" Stephen King
  17. "P.S. Kocham Cię" Cecelia Aherm
  18. "Walt Disney potęga marzeń" Thomas Bob
  19. " Człowiek, który stworzył Zarę" Covadong O'shea
  20. Biblia
  21. "Skłócona z życiem-bibliografia Marilyn" Banner Lois
  22. "Duma i uprzedzenie" Jane Austen
  23. "Lolita" Vladimir Nabokov
  24. "Zaginiona dziewczyna" Gilian Flym
  25. "Bridget Jones, szalejąc za facetem" Helen Fielding
  26. "Grzeczne dziewczynki się nie bogacą" Lois P. Frankel
  27. "Mała czarna księga stylu" Nina Garcia 
  28. "Bądź Paryżanką gdziekolwiek jesteś" Anne Berest
  29. "Lekcje Madame Chic" Scott Jennifer L. 
  30. "W domu Madame Chic" Scott Jennifer L.
  31. "Luksus dlaczego stracił blask" Dana Thomas
  32. "Wojna rodziny Gucci" Jenny Guci
  33. "Sukces jest kobietą" Martin Curly
  34. "Diana moja historia" Morton Andrew
  35. "Siła" Rhonda Byrne
  36. "Magda Gessler apetyczna autobiografia" Magda Gessler, Magda Żukowska
  37. "Poza sezonem" J.Ketchum
  38. "Girl Online" Zoe Sugg
  39. "Czerwona królowa" Gregory Philippa
  40. "Prawdziwa królowa: Elżbieta II, jakiej nie znamy" Andrew Marr
Dodatkowo: (jakby starczyło mi roku)

  1. "Spisek Tudorów" C.W. Gortner
  2. "Kochanek dziewicy" Gregory Philippa
  3. "Więcej gazu Kameraden" Krystian Piwowarski

I doszliśmy do końca mojej fascynującej listy. No termin narzuciłam do końca roku, ponieważ lista została spisana jako postanowienia noworoczne. Niektóre z pozycji wypożyczam z biblioteki miejskiej, a niektóre po prostu dostałam, kilka pozycji zakupiłam za 9.99 zł w Biedronce, ale niestety są jeszcze książki, które muszę zakupić. Widziałam bardzo fajne oferty w niektórych księgarniach internetowych:
Wydawnictwo Muza (najtańsze książki)
Znak
Bonito
Dyskont książkowy Aros
Legolas
Matras
Dobre książki
Tania Książka
Merlin
Gandalf
Ravelo
Empik
Rema
E księgarnia
Selkar

A Wy jakie macie plany książkowe na rok 2015, bądź na majówkę, albo tegoroczne wakacje? 

Pozdrawiam i ściskam
PM

Przegapiliście posty z serii: "Kwiecień w Słowach" :

Świątecznie do przeczytania: TUTAJ
5 ulubionych kanałów na YouTube: TUTAJ
Wszystko co doceniam : TUTAJ
DIY pudełko ślubne do zobaczenia: TUTAJ


Blog cudownej Klary: TUTAJ