środa, 8 kwietnia 2015

Pięć ulubionych ...

Witajcie kochani,

W ramach akcji kwiecień w słowach u Różowej Klary, o której pisałam Wam tydzień temu, dziś podejmuje kolejny temat - pięciu ulubionych.



Zastanawiałam się, z jakiej dziedziny mogę Wam przedstawić 5 ulubionych.  Kosmetyki ulubione opisywałam post wcześniej, seriale filmy i muzykę tak samo. Dlatego też wpadłam na pomysł, aby Wam przedstawić 5 ULUBIONYCH KANAŁÓW NA YOU TUBIE.   

Będzie mi ciężko wybrać tylko 5 kanałów, które warto oglądać, ale postaram się to zrobić.
Zaczynamy:

1) SZUSZ:
 kocham ją za wszystkie filmy jakie wrzuca! Uwielbiam ją oglądać za Jej dojrzałość i szczerość. Wszystkie filmy, które nagrywa są ciekawe i dobre! Lookbooki, szuszbooki, vlogi, vlogi z wyjazdów, filmy kosmetyczne i mnóstwo mnóstwo innych!! 
polecam :)



Kochana Basia i Jej kanał. Była moją pierwszą vlogerką, którą zaczęłam oglądać. Kolejna urocza blondynka, która wie co robi na You Tubie. Nie pitoli bzdur, i nie opowiada bajek. Z Jej recenzji skusiłam się na mnóstwo, mnóstwo kosmetyków.  


 to dwa kanały Pauli, która na oczach widzów, przechodzi wspaniałą metamorfozę. Zaraża wszystkich pozytywnym nastawieniem do życia i uśmiechem! Jest mega pozytywną osobą! Aż chce się Ją oglądać! i jeszcze ten Londyn, w którym mieszka ze swoim przyszłym mężem! Cudo!





4) NISSIAX83 :
 Jeśli chcecie dawkę pięknego Nowego Yorku i pięknej Agnieszki to bardzo proszę!! Profesjonalne podejście do kosmetyki! Radzi nam w wielu kwestiach, związanych z naszym ciałem i nie tylko. Bardzo fajnie prezentuje weganizm i zdrowy styl życia. Jej filmiki są bardzo konkretne i rzeczowe. 


Dwa kanały ślicznej Pauliny, która sprawuję rolę Żony, mamy, przyjaciółki i vlogerki. Prowadzi dwa kanały,  w których pokazuje nam swój świat. Jest uroczą kobietą i aż chce się na Nią patrzeć! Teraz jest szczęśliwą mamą dwójki dzieci.Polecam Wam serdecznie!




Dobrze, wymieniłam ulubioną piątkę :) Klikając w nazwy kanałów, przenosicie się od razu na kanały tych wspaniałych dziewczyn. Myślę, że większość z Was je zna, i podzielają moje zdanie. 

A jakie są Wasze ulubione kanały na You Tubie?

Przegapiliście post z serii Kwiecień w słowach?:

Świątecznie... zapraszam na pierwszy post w tej edycji.


Pozdrawiam 
PM :*