środa, 15 kwietnia 2015

Doceniam...

Witajcie kochani,

Pamiętacie może, zeszyty tzw. "Złote myśli" dawane każdej koleżance i koledze, aby odpowiadali na kilkadziesiąt pytań wymyślonych przez autora? Były to pytania zaczynając od imienia i nazwiska, przez imię miłości życia i inicjały koleżanek, których się nie lubi, po bardziej ambitne pytania w których było doceniam albo podziwiam.



Kogo/ Co ja doceniam??
Doceniam...Boga, który pokazuje mi jak żyć
Doceniam... Rodziców, którzy dali mi życie, i przez jego pierwszą ćwiartkę pokazywali jak żyć i nie pozwalali mi na poddawanie się
Doceniam... Ukochanego, że jeszcze ze mną wytrzymuje;p
Doceniam... Brata, który jest moim wyznacznikiem, że tak właśnie powinno się zachowywać i tak właśnie powinna wyglądać prawdziwa rodzina
Doceniam...Bratową, która jest moją ukochaną siostrą prowadzącą mnie na dobre ścieżki
Doceniam...dzieci, które są największym szczęściem jakie mogło mnie spotkać. Bycie ich ciocią to dla mnie prawdziwy zaszczyt
Doceniam...ciocie, które zawsze były optymistycznie nastawione do życia, i nigdy nie dawały odczuć, że coś jest nie tak w rodzinie
Doceniam... wujków, którzy zawsze dawali dobre rady i rzucali świetne anegdoty i żarty przy rodzinnym stole
Doceniam...kuzynki i kuzynów, bo dzięki nim mam idealne wspomnienia z dzieciństwa
Doceniam... moich przyszłych teściów, że nie oceniają, i dają dobre rady
Doceniam...M&M, że po prostu są i nawet kilometry, które nas dzielą nie są dla nas przeszkodą
Doceniam...przyszłego Szwagra, który na totalnej obczyźnie, radzi sobie świetnie, chociaż na pewno tęskni za nami
Doceniam...przyjaciół, bo dzięki nim nasze weekendy są urozmaicone, i mamy do kogo iść, kiedy pojawi się problem
Doceniam...P , bo została postawiona przed faktem dokonanym i nie poddaje się i walczy o lepsze jutro
Doceniam...znajomych, bo mamy do kogo powiedzieć "cześć" i się uśmiechnąć, idąc ulicą
Doceniam... każdy dzień, że jest
Doceniam... życie, że mogę je przeżyć jak tylko chce
Doceniam...byłe miłości, bo pokazali mi odmienność
Doceniam... każdą dobrą radę, bo wiem, że nie jest dawana bezpodstawnie
Doceniam...ludzi, którzy chcą pomagać, bo wiedzą, że to jest dobre
Doceniam...autorów książek, bo dali nam niesamowitą możliwość "bycia" w innym świecie
Doceniam... przedsiębiorców, bo dają możliwość pracy i rozwoju innym
Doceniam...policjantów, strażaków, bo dbają o nasze bezpieczeństwo
Doceniam...lekarzy, bo potrafią zdziałać cuda
Doceniam... internet, bo dzięki niemu mogę być tu i teraz i do Was pisać.

A Wy co/ kogo doceniacie?

Przegapiliście post z serii Kwiecień w słowach?:

Świątecznie... TUTAJ- pierwszy post w tej edycji
5 ulubionych... TUTAJ - najbardziej chodliwy temat

Pozdrawiam i ściskam
PM :*