DIY: pudełko zamiast zwykłej kartki ślubnej....

Witajcie kochani,

Moją dużą wadą jest to, że bardzo szybko nudzi mi się wszystko co niematerialne. I tak było tym razem kiedy szykowałam się do przyjaciół na wesele i zastanawiałam się jak spakować oryginalnie prezent dla Pary Młodej.
Pudełko okazało się świetnym pomysłem i może Wam się spodoba? i skorzystacie z mojego pomysłu.

Co będziemy potrzebować?
pudełko- otwierane z góry
100ml wódki-  na zdrowie
 słodycze- aby było słodko
smoczek- dla potomka
pieniążki i kartka- jako prezent
drobne grosze- aby się rozmnażały
wypełnienie- papier i kryształki ( może być dowolne)



















I jak Wam się podoba?? 
Ja przed sobą mam 4 wesela i zamierzam przygotować 4 takie pudełeczka, bo uważam, że są to urocze i inne niż wszystkie kartki ślubne. 




Przegapiliście post z serii Kwiecień w słowach?:
 Świątecznie...   TUTAJ  ---> zapraszam na pierwszy post w tej edycji.

5 ulubionych… TUTAJ 

Doceniam... TUTAJ 



Pozdrawiam 
PM :*

Popularne posty