poniedziałek, 15 grudnia 2014

Christmas time: Pomysł na prezent dla Niej... - Dzień 9

Witajcie kochani, 

Dziś zaczynam serię postów z pomysłami na prezent pod choinkę, na urodziny czy inne różne okoliczności. Prezenty, które opiszę będą dla kobiet, a to dlatego bo mam wrażenie, że mężczyźni mają większy problem z wyborem prezentów dla płci przeciwnej. 

Na pierwszy plan ląduje:
CHRISTIAN DIOR, HYDRA LIFE, BB CREME.


Według producenta: Inspirowany azjatyckimi rytuałami piękna oraz opracowany wspólnie z wizażystami Diora krem kombinuje emulsję nawilżającą, balsam regenerujący oraz delikatny podkład. Dzięki zawartości bardzo drobno mielonych pigmentów oraz macicy perłowej cera pozostaje nieskazitelna i doskonale nawilżona przez cały dzień. Chroni przed szkodliwym działaniem promieni słonecznych.




Według PaniMagdalenyy: Moim zdaniem, jest on najlepszym kremem BB, którego do tej pory używałam. W wakacje, był moim must have. Ja mam nr. 02 PECHE DOREE. Jest on ciemny teraz dla mnie- chodzącego albinosa. Natomiast latem był wspaniały.



 Dopasował się do mojej cery idealnie. Muszę się przyznać, że w tym roku przegięłam z opalaniem i dlatego też, byłam w szoku, że tak się dobrze czułam się mając go na sobie. Fajnie nawilżał skórę, wyrównywał koloryt, dobrze krył zaczerwienienia- aż za dobrze. Twarz po tym kremie, była fajnie rozświetlona oraz wyglądała na zdrową. Dla mnie jako posiadaczki cery mieszanej naprawdę dobrze się nam współpracowało. Zwłaszcza, że wystarczyło do niego dołożyć tylko puder sypki i byłam gotowa do działania. Warto wspomnieć, że jest on dostępny w trzech odcieniach: 
01- BEIGE LUMIERE, 02- PECHE DOREE  03- OCRE SOLEIL
Muszę również wspomnieć o jego opakowaniu. Jest to 50 ml tubka z bardzo fajną pompką, dzięki, której produkt wydostaje się w odpowiedniej ilości. A co do wydajności produktu też jestem na tak, ponieważ przez 3 miesiące stosowania dzień w dzień zużyłam pół tubeczki. Drugie pół zostawiam na wakacje 2015, kiedy moja skóra będzie przyciemniona;p. Ostatnim już plusem tego produktu jest zdecydowanie fakt, że krem BB ma dość wysoki filtr przeciwsłoneczny bo jest to aż SPF 30, a co za tym idzie? Oczywiście dobra ochrona, nie tylko latem ale i zimą kiedy też powinniśmy chronić się przed promieniami UV.     


Koniec plusów, musi się pojawić minus :) Niestety jego cena jest dość spora. Ale myślę, że to jest pojęcie względne, bo dla każdego kwota 269 zł ma zupełnie inną wartość. Święta są jednak czasem kiedy spłukujemy się do końca i może Wy macie ochotę na zakup tego produktu.  Ja Wam z całego serca polecam i jeśli tylko będę miała za dużo pieniędzy na pewno skuszę się na jaśniejszy kolor. 

Do zakupienia podsyłam Wam 2 linki
Douglas: TUTAJ
Sephora: TUTAJ
Możecie zamówić na stronie internetowej bądź zakupić stacjonarnie w tych drogeriach.

Na sam koniec dla ciekawskich skład tego kremu działającego cuda:




Pozdrawiam i ściskam M:*