Christmas time: Jak się pozbyć cellulitu... -dzień 8

Witajcie kochani,

Nogi damskie są najbardziej sexownym i zarazem problematycznym miejscem u kobiet. Bardzo mało jest kobiet, które maja nogi bez cellulitu bądź innego defektu. Jest to wszystko uwarunkowane przez genetykę, tryb życia, dietę czy też po prostu brak pielęgnacji. Ja również nie posiadam nóg jak modelka , ale staram się o nie dbać jak tylko mogę. I z miłą chęcią podzielę się z Wami moimi wskazówkami.


Już na moim blogu był taki post, ale tam pisałam o efektach po zabiegach endodermomasażu radialnego sprzętem przeznaczonym do liposukcji ultradźwiękowej. Jeśli macie ochotę zobaczyć efekty to zapraszam TUTAJ. Jeśli chcecie namiary na ten wyjątkowy salon z tym sprzętem działającym cuda, to piszcie z milą chęcią podam Wam wszystko co potrzebne.W tym poście pisałam dokładnie o co chodzi z tym cellulitem i co robi masaż bańką chińską, więc pozwólcie, że już sobie tutaj daruję opisywanie tych szczegółów. 
Sama wykonuje sobie masaż banka chińska, bo to według mnie skuteczna metoda walki z cellulitem. Wykonuje je co 2,3 dni.  Do wykonania tego zabiegu potrzebne są tylko bańki do zakupienia w aptece za ok 10/15 zł i oliwka, teraz używam oliwki Bambino. Warto jeszcze podkreślić, że aby zabieg był skuteczny i nie narobić sobie problemów musimy zapoznać się z taktyką wykonywania tego zabiegu. Internet pokazuje nam jak poprawnie wykonać masaż banka chińska. Wystarczy wpisać "masaż bańką chińską" i wyświetli się Wam mnóstwo filmików o tej tematyce. Natomiast jeśli masz problem z wykonaniem masażu możecie się udać do salonu kosmetycznego i tam wykupić serię zabiegów.


Kolejnym krokiem w pielęgnacji moich krótkich nóżek jest codzienne wsmarowywanie w nie rozgrzewającego serum i delikatne przemasowanie rollerem zakupionym w Rossmannie. Rynek kosmetyczny oferuje nam mnóstwo preparatów o działaniu antycellulitowym. Różnią się od siebie składnikami oraz ich stężeniem. Ja uwielbiam serum, które rozgrzewa przede wszystkim w te zimne wieczory zabieg ten jest wyjątkowo przyjemny. Ale nie każdy może sobie na nie pozwolić. Osoby z rozszerzonymi naczyniami powinny zrezygnować z rozgrzewającego na rzecz serum chłodzącego. No niestety dla mnie nie przejścia ja nienawidzę wszystkiego co chłodzi. Jednak jestem ciepłolubna. Pamiętać jednak należy o tym, że na serum po wmasowaniu powinien być nałożony krem do pielęgnacji ciała. Wtedy nasze poczynania mają sens.




Ostatnim krokiem w moim dbaniu o nogi jest jazda na rowerze stacjonarnym. Przekonałam się do niego stosunkowo niedawno, a przecież rower działa jak gumka, która wymazuje cellulit. Tak więc codziennie 30 min przy ulubionych YouTube-rkach aż miło się jeździ.


Taka jest cała moja pielęgnacja. Chwalę  ją sobie i każdemu z Was polecam wypróbowanie chociaż jednego z moich 3 kroków. Warto podkreślić, że nic się samo nie zrobi. Musimy popracować na ładny wygląd niestety. 

Pozdrawiam i ściskam M :*



Popularne posty