piątek, 5 grudnia 2014

Christmas time: Inspiracje grudniowe #1 - dzień 5

Witajcie kochani,

U mnie zimno, ale śniegu brak. Wqrza mnie to, bo jak już jest tak zimno to chociaż ten śnieg by spadł to nie. Bo po co. Śnieg będzie w styczniu i lutym a i tak zaskoczy drogowców :P. Zaczynam piątkowe posty z inspiracjami.Wybrałam piątki jako dzień inspiracji przede wszystkim dlatego, że witamy weekend i to jest idealny czas żeby odetchnąć.  Dziś chciałabym Wam pokazać piękne zdjęcia z pinterest.com, i sprawić by chociaż na chwilkę każdy z nas się przeniósł w ten zimowy i Świąteczny czas. 




























I jak? podobają się?? :) 
Od dawna nosiłam się z zamiarem określenia konkretnych dni na konkretną tematykę. A moje wyzwanie świąteczne będzie dla mnie idealnym czasem, żeby wprowadzić to w życie mojego bloga.  Dlatego też ogłaszam, że inspiracje będą w każdy piątek. A coo... jak szaleć to szaleć.. :)

Pozdrawiam M:*