niedziela, 30 listopada 2014

Christmas time: start!

Witajcie kochani,
Przychodzę do Was z postem o dziwnym tytule. 
Muszę odkupić swoje winy. Źle mi z faktem, że nie pisałam tak długi czas. I dziś wracając do domu wpadłam na pomysł pisania codziennie. Będzie to dla mnie nie lada wyzwanie. Mało tego może uda mi się po prostu nabyć nawyku, którego u mnie mało czyli systematyczności. :) Grudzień jest miesiącem kiedy zapalone lampki choinkowe wyglądają bardziej uroczo, i słuchanie piosenek o świątecznej tematyce jest czymś dla mnie zupełnie wyjątkowym. 
W grudniu będzie o sprzątaniu, o kosmetykach, o ślubach,o dekoracjach, o filmach i książkach. Dlatego też już dziś z całego serca Was zapraszam do codziennego zaglądania na mojego bloga. 
Dziewczyny na You Tubie nagrywają VLOGMAS, to ja robię to samo w wersji pisanej :P a co, bo kto mi zabroni?:D:D



Pozdrawiam Was gorąco:*
M.