LBA...

Witajcie kochani,
Zostałam nominowana do LBA, jeśli ktoś nie wie na czym to polega odsyłam do tego bloga: KLIK.
Zostałam nominowana, przez przeuroczą Agatkę,tutaj możecie być z Nią na bieżąco KLIK,  za co bardzo dziękuję i śpiesznie odpowiadam na zadane mi pytania: 

1. Wolisz chipsy czy jabłko?

Chipsy, nie lubię jabłek. Jak zjem jabłko raz na miesiąc to jest cud. 

2. Byłaś kiedyś na diecie? Jeśli tak to jakiej?

Taaa... ja i dieta. Cały czas jestem na diecie CUD. Będzię cud jak schudnę.

3. Co robisz, aby trzymać figurę?

Szczerze to nic :) Jeszcze.. Od poniedziałku biorę się za siebie :)

4. Jaką lekcję lubisz najbardziej?

Już nie chodzę do szkoły, ale w liceum najbardziej lubiłam lekcję PO. Przyjemnie, luźno i na temat:)

5. Wybierasz angielski czy niemiecki?

Angielski zdecydowany mój faworyt.

6. O czym jest Twój blog?

Kosmetyka, lifestyle, ślub

7. Czytasz książki?

Tak, teraz troszkę zaniedbałam ale to ze względu pracy magisterskiej, natomiast po obronie wracam do moich ukochanych kryminałów.

8. Gdzie najczęściej kupujesz swoje ubrania?

H&M

9. Masz rodzeństwo?

Tak, najwspanialszego brata pod słońcem! 

10. Masz chłopaka/dziewczynę? Opowiedz o nim/niej.

Mam narzeczonego. Parą jesteśmy od ponad 4 lat. Każdego dnia poznajemy się na nowo, dlatego się sobą nie nudzimy. Rok temu Książe poprosił mnie o rękę. A już za półtora roku, będę miała zaszczyt zostać Jego żoną.

11. Wstaw jakieś swoje zdjęcie :)

Pozdrawiam
M:* 

Popularne posty