piątek, 29 sierpnia 2014

Tag domowy

Witajcie kochani,
dziś przyjemnie, krótko i na temat. 

1)Dwa obowiązki domowe, które lubisz robić w domu.
- Gotować obiady, piec i prasować (idealna żona;p)


2)Dwa obowiązki domowe, których nie lubisz robić w domu.
- Zmywać, zamiatać


3)Czy lubisz gotować? Jeśli tak to jaka jest Twoja popisowa potrawa?
- kocham gotować, popisowa potrawa to krem z pomidorów. A piec też kocham i tutaj popisowe są torty.

4)Podziel się dwoma trikami a'la Perfekcyjna Pani Domu
Mam jeden trik bo perfekcyjną Panią Domu to ja nie jestem
- Ocet i woda w torebeczce i wkładam w nią słuchawkę od prysznica

5)Wymień dwóch ulubieńców domu
- Blender mój największy przyjaciel. Blenduje wszystko co mi pod rękę wpadnie. 
- Zmywarka- z racji, że nie cierpię zmywać zmywarka jest moim ulubieńcem w domu.


6)Mieszkanie czy dom?
-Dom, zdecydowanie. Mieszkam w bloku i już mam dość. Marzy mi się także ogródek pełen lawendy.


7)Kto prowadzi budżet domowy?
- Ja sama


8)Pedantka czy bałaganiarz?
- Pedantka z rozsądkiem. Nie przesadzam, ale uwielbiam mieć porządek.


9)Jak wyglądałby Twój wymarzony dom?
- Piętrowy, w skandynawskim stylu <3


10)Tradycja wyniesiona z domu, którą praktykujesz do dziś?
- Jeszcze nic nie wyniosłam, ale wyniosę pieczenie ciast w każdy weekend.

Pozdrawiam Was serdecznie
M :*