PaniMagdalenaa poleca...

Witajcie kochani,
Seria PaniMagdalenaa poleca część druga. Nie będzie tego wiele, ale jak już będzie to coś czego jestem pewna, i przekonana, że nie popełniam błędu polecając Wam to:


1. Magda na zimno to jest blog dziewczyny, którą jestem zauroczona. Uwielbiam jej każdy post a ten: Dla mojego misia wszystko" wymiótł wszystko. Zachęcam Was do poczytania Jej postów. To jest kolejna osoba która pisze to co myśli i nie boi się niczego...
2. Po sukces na szpilkach kolejny, blog który już samą nazwą odniesie sukces. We wrześniu wprowadza bardzo fajny projekt, dla każdego z nas. Zapraszam do lektury.
3. Stayflay, 8 pytań na które każdy z nas powinien znać odpowiedź. Ja jeszcze nie odpowiedziałam, ale zbieram się zbieram...
4. Serial "Blondynka" do oglądania TUTAJ. Uwielbiam ten spokój, który panuje w tym serialu. I pomimo tego, że nie jestem przekonana do polskich produkcji tak ten serial, jest bardzo dobry. 

Pozdrawiam :*
M


Popularne posty