wtorek, 8 lipca 2014

Tag: 11 pytań


Witajcie kochani, 

dziś mamy wtorek, czyli dzień z Tagami. Taki luźniutki spokojny. Miało być 11 pytań ale znalazłam 2 rodzaje pytań z tego samego Tagu i postanowiłam odpowiedzieć na 22 pytania. 




1.      Czy używasz różne pudełka po kosmetykach do chowania jakiś drobiazgów?
      Nie nie, nie lubię zbierać śmieci.

2.      Korzystasz z promocji?


Oczywiście, promocje to moje drugie JA 

3.      Czy kupujesz same markowe ubrania, kosmetyki, itp. czy nie brzydzisz się second-handów?
     
           Ostre pytanie, nie brzydzę się, chodzę do second-handów. Kosmetyków nie kupuję markowych z górnych półek ale  nie kupuję również kosmetyków w sklepach chińskich.

4.      Wolisz zimę czy lato?

     LATO

5.      Czy farbowałaś włosy? Ile razy, w jakim wieku pierwszy raz? Z jakiego koloru na jaki?
     Farbuję od 19 roku życia. Pierwszy raz z blondu na czekoladowy brąz. 

6.      Masz w kosmetykach porządek czy „kontrolowany”  misz-masz?
     Staram się utrzymywać porządek

7.      Wolisz oglądać filmy czy czytać książki jak masz wolny czas?
     Kocham książki

8.      Czy bez pomalowanych paznokci nie wyobrażasz sobie życia?
     Wyobrażam sobie:) natomiast mam je bardzo często pomalowane

9.      Gdzie planujesz wakacje? 
      Władysławowo

10.  Czy masz jeszcze jakieś hobby oprócz prowadzenia bloga?
     Hmmm,uwielbiam oglądać dobre filmy i czytać mnóstwo książek

11.  Ile masz par butów na obcasie? A może wolisz płaskie obuwie?

          Mam 7 par butów na obcasie, chodzę w dwóch. Ale i tak wolę płaskie obuwie. 


12. Jeden kosmetyk, który zabrałabym na bezludną wyspę to......

Podkład do twarzy


13. Gdy stłucze mi się nowo kupiony flakon perfum  to.......


Nigdy mi się to jeszcze nie zdarzyło, a jeśli tak to chyba bym strasznie ubolewała nad tym


14. Kosmetyk Twojego życia to......

Nie mam takiego


15. Zabieg kosmetyczny, na który NIGDY się nie zgodzę to.......

Powiększanie ust.
16. Grzech kosmetyczny, który zdarzyło Ci się popełnić to......

Na szczęście to zdarzyło mi się kilka razy w życiu, po największej imprezie nie zmyłam makijażu. 


17. Czy zmusiłabyś swojego faceta, który używa tylko mydła do używania czegoś więcej ?

nie ponieważ mój Książe ma często uczulenie na różne produkty kosmetyczne


18.  Makijaż kolorowy latem czy brak mejkapu ? .....

Makijaż, wieczorem na imprezy 


19. Czy chodzisz do kosmetyczki ? Jeśli tak, to jaki jest Twój ulubiony zabieg, a jeśli nie- to dlaczego?

Jestem kosmetologiem


20. Ile czasu zajmuje Ci Twój poranny mejkap ? A ile wieczorowy ?

Ok 20 min i ten i ten


21. Kosmetyk, którego zapach lubisz najbardziej (oprócz kategorii-perfumy)...

Balsam do ciała Nivea (granatowy)


22. Kosmetyk, którego zapachu nie możesz znieść.....

Wszystko ze spiruliną. 


No i już, mówiłam, że szybko łatwo i przyjemnie. No i zachęcam wszystkich do odpowiedzenia sobie na te pytania. Warto się zatrzymać i zastanowić.



Buziaki M :*