czwartek, 31 lipca 2014

PaniMagdalenaa poleca...

Witajcie kochani,
Zaczyna się sierpień a razem z nim zmiany zmiany zmiany.
Dziś zaczynamy serią PaniMagdalenaa poleca, czyli wszystko co mi przypadło do gustu i chciałabym się z tym podzielić. 
Bez zbędnych słów: 


1. Kanał na Youtubie Wuwunia, i Jego Pal Hajs Tv, możecie tu wejść TUTAJ . Lubię kiedy ludzie mają coś do powiedzenia i pokazania. Moje popołudnia spędzam na oglądaniu Jego filmików. Polecam Wam serdecznie zwłaszcza tym wszystkim, którzy mają głowę na karku.

2. Kolejna osobowość na YouTubie: Klaudia Klara! Dziewczyna, która nie stresuje się niczym, nie dba o to co o Niej ktoś pomyśli. Przedstawia samą prawdę. Znajome moje niestety nie rozumieją, bądź nie chcą rozumieć. Ja dziewczynę uwielbiam i jej poczucie humoru!Niesamowita :D zobaczcie sobie ją TUTAJ i TUTAJ .   

3. Blog: Dream Berry. Ola prowadzi bloga i pokazuje nam Jej świat i próbuje zarazić czytelników dobrą energią.

4. Książka "Spalony Tost" Teri Hatcher, niesamowita książka, głównej bohaterki z serialu: "Gotowe na wszystko" W ciekawy sposób pokazuje nam swoje życie. bardzo przyjemnie się ją czytało. Ale o niej będzie więcej, w kolejnych postach. 

5. Freestyle, kurcze nie spodziewałam się, że może mnie to tak wciągnąć. Podziwiam każdą osobę, która ma taką głowę. Wpiszcie sobie w YouTube freestyle polska i posłuchajcie ich. Coś niesamowitego. 

I tyle chciałabym, aby i Wam sprawiło to przyjemność. Tak samo jak mi ! :) 

Pozdrawiam gorąco
M :*