czwartek, 26 czerwca 2014

Ziaja krem nawilżająco matujący...

Witajcie kochani...
Dziś chciałam Wam przedstawić krem, który jako jeden z niewielu skradł moje serce. Jeśli chodzi o samą firmę Ziaja jest to moja miłość. Nie zawiodłam się na żadnym produkcie z tej firmy do tej pory. Jestem bardzo zadowolona z każdego produktu jaki używałam. Ale ten to już przesadził.:). A z miłą chęcią podkreślę, że nie współpracuję z tą firmą. Choć bym bardzo chciała :P 
Ale nie o tym otóż bohaterem dziś jest krem nawilżająco matujący 25+. Dawno nie widziałam tak dobrego kremu. 


 OD PRODUCENTA:
Lekki, nawilżający krem. Zapewnia efekt matowej cery oraz zmniejsza widoczność porów skóry i zaskórników.
Skrobia kukurydziana i 3% kompleksu normalizującego: absorbuje nadmiar sebum. Likwiduje połysk i matuje skórę. Zmniejsza aktywność gruczołów łojowych. Redukuje widoczność porów i zaskórników. 
Kwas hialuronowy, prowitamina B5, polisacharydy i oligopeptydy z Caesalpinia spinosa: Wiąże wodę i zapobiega jej nadmiernej utracie. Trwale nawilża naskórek oraz głębsze warstwy skory. Skutecznie regeneruje lipo-strukturę naskórka. Chroni przed promieniami UV i przedwczesnym starzeniem.



OPAKOWANIE:
Produkt dostajemy w kartonowym pudełeczku, a sam krem mamy w 50 ml. słoiczku plastikowym. Standardowym dla produktów Ziaja. Uwielbiam między innymi ich za to, że ich opakowania nie są przebajerzone a co za tym idzie cena nie wzrasta za wygląd produktu. 


KONSYSTENCJA:
Krem jest koloru białego gesty, o bardzo przyjemnym zapachu ( ja go lubię). A co za tym idzie wydajność produktu przy codziennym stosowaniu raz lub dwa razy dziennie jest fantastyczna. Mi wystarczy na 2 miesiące użytkowania.

SKŁAD:



 To jest jedyny produkt, na którego skład nie chcę patrzeć. Tak samo jak moja bratowa (:*), która jest technologiem żywności nie sprawdza składu ketchupu bo go uwielbia. Tak ja jako kosmetolog nie sprawdzam składu tego produktu. 

MOJA OPINIA:
Głupio mi się nim tak zachwycać, ale jak ja inaczej nie potrafię. Jestem niesamowicie zadowolona z działania tego kremu. Idealnie sprawdza się pod makijażem i idealnie sprawdza się jeśli chodzi o kondycję mojej problematycznej skóry twarzy. Skóra mojej twarzy jest miękka, bez kolegów i idealnie zmatowiona. Czego mogę chcieć więcej?? No cóż polecam go każdemu, który skończył 20 lat i ma problemy z zaskórnikami. Co do wysokości filtra to się nie czepiam, dobrze, że jakiś jest natomiast ja nie potrzebuję więcej bo i tak dokładam na niego krem z spf 30.

DOSTĘPNOŚĆ:
W moim mieście kupuję go w osiedlowej drogerii, natomiast jest on dostępny na stronie internetowej Ziaji. oraz w sklepach stacjonarnych. Cena to 10,20 zł / 10,40 zł.   

Ocena:
5/5 


Będąc na stronie Ziaji naszła mnie ochota na kolejne cuda z tej firmy dokładnie chodzi o kurację 
ZAJA-OCZYSZANIE LIŚCIE MANUKA, zobaczcie sobie ich produkty: tutaj .

Zakochana w Ziaji pozdrawiam Was gorąco:*