poniedziałek, 23 czerwca 2014

Tag: 40 pytań kosmetycznych

Witajcie kochani,
Dziś przedstawiam Wam odpowiedzi na 40 pytań kosmetycznych. Zapraszam Was do tej zabawy: 




 1. Ile razy dziennie myjesz swoją twarz? 
Dwa , trzy razy dziennie. Rano, wieczorem i jeśli potrzeba bo np. gdzieś wychodzę i potrzebuję odświeżenia w ciągu dnia.

2. Jaki masz typ cery? 
Niestety mieszana w stronę tłustej. 

3. Co jest obecnie Twoim ulubionym produktem do mycia twarzy? 
Iwostin Purritin, żel do mycia twarzy dla skory tłustej ze skłonnością do zmian trądzikowych.

4. Czy używasz peelingów do twarzy? 
 Oczywiście, nie wyobrażam sobie bez tego pielęgnacji. Tylko enzymatyczne, obecnie mam Efekt Aqua-oxybrazji z Bielendy

5. Jaka to marka?
Odp.  wyżej :0, ale najczęściej używam Bielendy, Ziaji, Dax Cosmetics

6. Jakiego kremu do twarzy używasz? 
Ziaja 25+ krem nawilżająco matujący 

7. Czy masz piegi? 
grrr... mam :( 

8. Używasz kremu pod oczy? 
W moim wieku nie mogłabym nie używać. To podstawa mojej pielęgnacji. Ziaja krem pod oczy i na powieki rozjaśniający cienie z bławatkiem.

9. Miałaś kiedyś problem z trądzikiem? 
Walczę z nim już dobre parę lat! 

10. Używałaś kiedyś tabletek przeciw trądzikowych? 
Antybiotyków, suplementów diety najadłam się ich sporo w życiu!

11. Jakiego podkładu używasz? 
Mam mnóstwo otwartych, jednak najczęściej używam: Ladycode by Bell, fluid supermatujący, perfekcyjne krycie i Hydra Life Krem BB z Dior

12. Co z korektorem? 
Tylko rozświetlający pod oczy, obecnie korektor z Eveline korektor 2 w 1

13. W jakiej tonacji jest Twoja skóra twarzy? 
Ciepła

14. Co sądzisz o sztucznych rzęsach?
Uwielbiam na wielkie wyjścia typu wesela, imprezy grubsze, ale tylko kępki bądź metodą 1:1 

15. Czy wiesz, że maskary powinno się zmieniać co 3 m-ce?
Wiem

16. Jakiej maskary teraz używasz?
Wibo, rzęsy jak ta lala 

17. Sephora czy MAC? 
raczej MAC

18. Masz kartę pro do MAC? 
nie niestety

19. Jakich narzędzi używasz do aplikowania makijażu? 
pędzle 

20. Używasz bazy pod cienie? 
tak Avon, bez szaleństwa

21. Używasz bazy pod makijaż? 
Na wielkie imprezy bo chcę mieć pewność, że makijaż zostanie na miejscu, obecnie Dax Cosmetics

22. Ulubiony kolor cienia do powiek? 
 Jasne beże

23. Kredka do oczu, czy eyeliner w płynie? 
i to i to moja miłość 

24. Jak często dźgnęłaś się w oko kredką ? 
oj niewiele razy

25. Co sądzisz o pigmentach/sypkich cieniach? 
Nie jeszcze raz nie

26. Używasz kosmetyków mineralnych? 
Nie, nie mam takiej potrzeby

27. Ulubiona szminka? 
Avon flirty fuschia, Manhattan 34n 

28. Ulubiony błyszczyk? 
Nie mam takiego, nie przepadam za klejącymi ustami.

29. Ulubiony róż? 
Ladycode by Bell, blush luminous

30. Kupujesz kosmetyki na E-bay/Allegro? 
Nie

31. Lubisz kosmetyki z drogerii? 
Uwielbiam, kocham!! 

32. Czy kupujesz swoje kosmetyki od ulicznych sprzedawców lub na bazarach? 
Nigdy w życiu.

33. Czy chciałabyś chodzić na lekcje wizażu? 
Jestem po stylizacji i wizażu na studiach. 

34. Czy zdarza Ci się niezdarnie nakładać makijaż? 
Nie, jeśli nie mam czasu, nakładam tylko fluid i podkreślam brwi. 

35. Zbrodnia w makijażu, której nie możesz przeżyć? 
Cienie na powiekach i brak tuszu na rzęsach. 

36. Lubisz kolorowe makijaże? 
Raz na pół roku :) na wielkie okazje. 

37. Która gwiazda wg Ciebie ma zawsze świetny makijaż? 
Niestety muszę to napisać ale jest to Kim Kardashian.

38. Jeśli miałabyś wyjść z domu używając tylko jednego produktu, co by to było? 
Podkład

39. Czy wychodzisz z domu, bez makijażu? 
Do sklepu na przeciwko, ale dalej się nie wypuszczam bez makijażu. Muszę mieć chociaż podkład na twarzy. 

40. Czy sądzisz, że wyglądasz dobrze bez makijażu?
Ja nie sądzę, ja wiem że źle wyglądam bez makijażu. 

Pozdrawiam i całuję 
M :*