#100happydays

Witajcie kochani,


Pamiętacie zapewne jak Wam pisałam o wyzwaniu 100 dni szczęścia. Ja to pamiętam jakbym o tym pisała wczoraj. Najlepsze jest to, że już jestem na półmetku! Za mną 50 wspaniałych dni, chwil szczęścia. Nie opuściłam żadnego dnia. Codziennie dodawałam zdjęcie z tym co mi sprawiało szczęście, przyjemność, uśmiech na mojej twarzy. Co do wszystkich założeń tego projektu to odniosę się do nich na samym finiszu ale już teraz Wam polecam. Warto każdego dnia zatrzymać się i zastanowić co nam sprawia przyjemność. 

Odsyłam Was na mój instagram abyście mogli zobaczyć sobie jak mi poszło i co dla mnie było tymi chwilami. TUTAJ.

Odsyłam Was również do postu w którym opisywałam ten wspaniały projekt TUTAJ. I zachęcam każdego do wzięcia udziału i pokazywania światu radości z życia. 

Pozdrawiam Was gorąco w ten deszczowy wieczór.
M :*


Popularne posty