Chocolate Kiss...

Witajcie kochani,


Dziś chciałabym przedstawić jednego z większych bubli jakie stosowałam kiedykolwiek a jest nim Soraya 
BALSAM DO CIAŁA 3 IN 1 PIĘKNE CIAŁO CHOCOLATE KISS. 



Ten intensywnie czekoladowy balsam do ciała jest niczym pielęgnacyjny afrodyzjak. Niesamowicie przyjemnie się go używa. Pozostawia skórę nawilżoną, gładką i obłędnie pachnącą. Odżywcza formuła zapobiega suchości i szorstkości naskórka, zmiękcza go i uelastycznia. Balsam poprawia wygląd skóry, a codzienną pielęgnację zamienia w wyjątkowo aromatyczny i zmysłowy rytuał. 




ETHYLHEXYL STEARATE- Emolient tzw. tłusty. Jeśli jest stosowany na skórę w stanie czystym, może być komedogenny, czyli sprzyjać powstawaniu zaskórników. Zastosowany w preparatach do pielęgnacji skóry i włosów tworzy na powierzchni warstwę okluzyjną (film), która zapobiega nadmiernemu odparowywaniu wody z powierzchni (jest to pośrednie działanie nawilżające), przez co kondycjonuje, czyli zmiękcza i wygładza skórę i włosy. 
PARAFFINUM LIQUIDUM- Biały olej mineralny. Substancja mało reaktywna chemicznie, hydrofobowa. Nie przenika przez naskórek. Parafina to mieszanina prostych, długołańcuchowych węglowodorów, otrzymywanych w procesie destylacji ropy naftowej (po oczyszczeniu i przetworzeniu). Znajduje zastosowanie w preparatach emulsyjnych, maskach parafinowych.Emolient tzw. tłusty. Substancja komedogenna, czyli sprzyja powstawaniu zaskórników. Zastosowany w preparatach do pielęgnacji skóry i włosów tworzy na powierzchni warstwę okluzyjną (film), która zapobiega nadmiernemu odparowywaniu wody z powierzchni (jest to pośrednie działanie nawilżające), przez co kondycjonuje, czyli zmiękcza i wygładza skórę i włosy. Warstwa okluzyjna chroni skórę przed szkodliwymi czynnikami środowiskowymi. Nadaje połysk. Wykazuje działanie regenerujące. Substancja antystatyczna zapobiega elektryzowaniu się włosów.Stanowi bazę do olejków do kąpieli i oliwek. Parafina ciekła jest stosowana w sztyftach jako plastyfikator, zmniejsza kruchość kosmetyku. Pełni rolę rozpuszczalnika dla innych substancji hydrofobowych zawartych w kosmetyku.CYCLOPENTASILOXANE- Związek krzemu, polimer siloksanowy, substancja lotna. Emolient. Zastosowany w preparatach do pielęgnacji skóry i włosów tworzy na ich powierzchni warstwę okluzyjną (film), która zapobiega nadmiernemu odparowywaniu wody (jest to pośrednie działanie nawilżające), przez co kondycjonuje skórę i włosy, czyli zmiękcza i wygładza. Wpływa na właściwości aplikacyjne kosmetyków - zapewnia łatwiejszą aplikację i rozprowadzanie preparatu na skórze i włosach





Zacznę może od tego dlaczego skusiłam się na ten produkt, otóż była zima i zapachy czekoladowe sprzyjają właśnie o tej porze roku. Urocze różowe opakowanie i jak zwykle urocza grafika. Powąchałam w sklepie i pomyślałam musisz być mój. No i stało się. Nastały czasy męczarni. Po pierwszej aplikacji po kąpieli mówię o matko wspaniale. Książe wszedł po mnie do łazienki i mówi co tak uroczo pachnie budyniem, a ja dumna przed telewizorem, że to właśnie ja tak pachnę. I pomyślałam, że to rzeczywiście afrodyzjak :D Ale niestety po chwili zapach przeistoczył się w okropny smród przeterminowanego budyniu, bądź spalonego budyniu. 
Oczywiście okazał się być afrodyzjakiem ale dla much i innych małych stworzonek co lubią takie smrodki. 
Natomiast jeśli chodzi o jego działanie nawilżające, regenerujące, odżywcze no to niestety ale brak. To sztuczne uczucie było efektem tych trzech składników, które Wam opisałam wyżej. 
Nic więcej nie napiszę. Po prostu jestem absolutnie na NIE! 


Pozdrawiam ciepło.
M :* 









Popularne posty