poniedziałek, 12 maja 2014

100 dni szczęścia!

Witajcie kochani,

Kolejna setka na moim blogu! :) Oprócz listy 100 książek, które trzeba przeczytać w życiu :) Trzeba lub wypadałoby :p teraz przedstawię Wam wyzwanie 100 dni szczęścia. Już wszędzie w internecie o tym przeczytacie. 
Projekt polega na tym aby przez 100 kolejnych dni uwiecznić na zdjęciach zdarzenie/moment/ rzecz, która Cię uszczęśliwiła.  Zdjęcia te każdego dnia możesz umieścić na wybranym portalu internetowym, ja polecam Instagram natomiast jeśli nie chcesz się z całym światem dzielić swoim szczęściem możesz wysyłać zdjęcia do organizatorów. 


Odważycie się podjąć wyzwanie o szczęściu?? Ja już to zrobiłam :) Moje zdjęcia są na moim Instagramie i naprawdę, teraz każda fajna chwila jest doceniania i przemyślana. 

Serdecznie Wam polecam!!!! Wszystkie informacje dostaniecie na tej stronie! Zgłoście się :) 


 Mój Instagram: http://instagram.com/panimagdalenaa

Polecam :*
M:*