Idealny samoopalacz

Witajcie kochani,
Idzie lato pełną parą, a Wy jeszcze się nie obudziliście ze snu zimowego?? Wy i Wasza skóra?? 
Pędzę do Was z pomocą. Kochani dziś chciałabym Wam przedstawić idealny samoopalacz ever. 
Wiosenne słoneczko każdego dnia nas dopieszcza, i już nie wypada nam się chować w sweterkach, kurtkach i innych grubszych okryciach ciała nie wszyscy mają czas na to aby się wystawić na słońce i się "smażyć". Bo o solarium to nie wspominam i o jego działaniu. jak kto woli. Ja nie wole. 
Ja preferuję natomiast opaleniznę z butelki. I to dokładnie chodzi mi o tą butelkę samoopalacza. 
Sun Ozon z Rossmanna. Powiem Wam, że przetestowałam mnóstwo samoopalaczy i niektóre zrobiły mi wielkie plamy na ciele, a niektóre nie robiły nic. Też tak macie?? 

Natomiast Sun Ozon jest idealny, zwłaszcza dla osób które zaczynają przygodę z samoopalaczami. Nim nie da się zrobić sobie krzywdy (ale człowiek uczy się całe życie).

Jego aplikacja poprzez to, że wygląda jak antyperspirant jest mega wygodna, ilość produktu jest wydawana w takiej samej ilości. Jest wygodnie i szybko.

Nie potrzebujemy pół dnia na to aby samoopalacz nam się wchłonął.
Zapach powiecie zaraz ooo śmierdzi, otóż nie, według mnie to jedyny samoopalacz, który nie śmierdzi tak mocno jak każde inne samoopalacze. Mam wrażenie, że on pachnie!! ;)
A co jeszcze przemawia na jego korzyść to oczywiście cena bo kosztuje do 10 zł, a wystarczył mi na ponad rok.

Oczywiście jest kilka zasad aplikacji samoopalacza, które zagwarantują nam aby ta opalenizna wyglądała na naturalną i abyśmy się nie martwiły, że stojąc w kolejce wszyscy za Tobą zobaczą, że macie źle rozsmarowany samoopalacz.
Oto one:
- wykonaj peeling całego ciała,
- po wyjściu z prysznica/ wanny weź dobrze nawilżający krem/ masło do ciała i aplikuj sobie go na całe ciało, bo dobrze nawilżona skóra przyjmie równiutko samoopalacz, i unikniesz suchych miejsc na swoim ciele a co za tym idzie samoopalacz nie zrobi Ci tam plamy-


- po zaaplikowaniu samoopalacza weź ręcznik papierowy i w miejscach krytycznych czyli kolana, łokcie, kostki i delikatnie przetrzyj je. Wtedy unikniesz zebrania się samoopalacza w tym miejscu
- poczekaj do wchłonięcia samoopalacza
- ciesz się piękną opalenizną.

Mam nadzieję, że pomogłam :))
Pozdrawiam
M :*

Popularne posty