2014r

Witajcie kochani,
już w Nowym Roku 2014r. Oczywiście przyznaję się szczerzę, że pokręciło mi się zupełnie z datami w te święta i idąc dziś do pracy zastanawiałam się jaki mamy dzień tygodnia.
Na początku chciałabym Wam wszystkim i każdemu z osobna życzyć abyście byli szczęśliwi w tym roku.

Piszę post zastanawiając się jak wiele z Was ma noworoczne postanowienia, ja w tym roku miałam ich nie robić, ale zadzwoniła do mnie szefowa i pierwsze pytanie jakie zadała to własnie było o postanowieniach noworocznych. I to właśnie Ona zmotywowała mnie do podjęcia po xxxx tego wyzwania.
Postanowień mam mnóstwo ale na forum napiszę kilka z nich:
1. Obrona pracy magisterskiej w terminie
2. Przeczytanie min. 20 książek nie dotyczących kosmetologii
3. Nadrobienie zaległości filmowych
4. Udoskonalenie języka angielskiego
5. Dobrze wybrane "grube" sprawy na wesele takie jak: sala, katering, zespół, kamerzysta, fotograf
6. BLOG !!!


Hmmm.. w swoim kalendarzu mam jeszcze kilka postanowień... podjęłam wyzwanie i oby udało
mi się chociaż połowę zrealizować... uznam to za sukces.

A Wy jakie macie postanowienia Noworoczne?

Pozdrawiam Was ciepło.
M:*
x.o.x.o

Popularne posty